Sementemos!

No PT sabemos que Galiza é ainda um projeto moço, um futuro possível e que agora é tempo de sementar. É por isso que queremos dar os parabéns à iniciativa Semente e encorajar as pessoas de Compostela e de toda a parte a colaborarem com ela.

Estes tempos non son tempos de trunfo, son tempos de loita; de loita individual e en todol-os terreos: no traballo, no café, na rúa… contra un e contra todos.
Pero namentras non ven o día da recolleita é preciso intensifical-a sementeira, para que non teñamos que nos doere de non haber rendido toda a obra que debíamos e que a patria merecía.
E como quizais a nosa xenerazón non será a que vexa brilar con todo o explendore a estrela que nos guía; é indispensabre, para qu’ o noso traballo non sexa ininterrumpido, cuidar da educación dos que veñen…

“SEMENTEMOS”, Ánxel Casal, A Nosa Terra, 25/7/1924,

Semente é uma escola auto-gerida para crianças de ensino integralmente em galego e na que as nenas e nenos têm a oportunidade de se relacionarem com a natureza.

Na linha dos postulados de auto-gestão, auto-suficiência e soberania cultural, o PT quer parabenizar aos promotores e aguarda que, conforme ao seu nome, sirva de modelo para outras iniciativas.

Nós, no PT, também queremos sementar.

Escrito por